یزدفردا"نتايج سيزدهمين دوره از مسابقات قراني فرزندان كاركنان صنعت آب و برق استان يزد اعلام شد .

به كزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد دبير امور فرهنگي صنعت آب و برق استان گفت :  در اين دوره از مسابقات بيش از 100 نفر از فرزندان همكار در چهار رشته  قرائت ، اذان ، حفظ ، مفاهيم و احكام با يكديگر به رقابت پرداختند كه 16 نفر از آن ها با كسب رتبه اول به مرحله كشوري راه يافتند .

ضياء زيني اظهارداشت : در بخش برادران معراج زيني از شركت آبفا، حسين زارع از آبفار و عرفان مختار از آب منطقه اي در رشته احكام ، سيد مهدي آقايي در رشته حفظ و سيدعلي آقايي در رشته قرائت از شركت توليد برق، محمد رضا مؤذن در رشته قرائت و اذان از برق منطقه اي ، علي غنيمت از آبفا و محمد مهدي محمودي از برق منطقه اي در رشته مفاهيم با كسب رتبه اول به مرحله كشوري راه يافتند .

زيني خاطرنشان كرد : در بخش خواهران فاطمه شطرنجي و يگانه صالحي از آبفا و مهديه ابراهيمي از آب منطقه اي در رشته احكام،يگانه السادات هاشمي از توليد برق و فاطمه حيدري از آبفار در رشته حفظ ، محدثه عبدالهي در رشته قرائت از برق منطقه اي ، فاطمه ابوئي و ريحانه ابوئي در رشته مفاهيم از شركت توزيع برق با كسب مقام اول به مرحله كشوري راه يافتند .

نفرات برتر در تاريخ  28/5/94 الي 30/5/94  در مرحله ي كشوري که توسط امور فرهنگي وزارت نيرو در آذربايجان غربي برگزار خواهد شد به رقابت مي پردازند .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا